POLITIKA KVALITETE
Misija i politika poduzeća FILIPMETAL & PARTNER d.o.o. usmjerena je na
IZRADU I MONTAŽU ČELIČNIH NOSIVIH KONSTRUKCIJA
Trgovačko društvo FILIPMETAL & PARTNER d.o.o. uspostavilo je, održava i stalno poboljšava integrirani sustav upravljanja
kvalitetom i drugim prepoznatim normama, te nastoji svrsishodno koristiti sve raspoložive resurse u poslovnim procesima s ciljem:
– Isporuke proizvoda i pružanje usluga koji zadovoljavaju potrebe i očekivanja kupaca i zainteresiranih strana, u okvirima
primjenjivih zahtjeva zakona, propisa i ugovornih obveza.
– Kontinuiranog praćenja i poboljšavanje sustava upravljanja kvalitetom na svim razinama poduzeća.
– Odabira najkvalitetnijih dobavljača dijelova, repromaterijala i usluga, sustavno praćenje istih s ciljem postizanja visoke
kvalitete naših usluga i proizvoda.
– Komunikacije s kupcima, zadovoljstvo kupaca, prigovori i pritužbe kupaca vrijedne su informacije za poboljšanje procesa i
sustava upravljanja. Kupac je uvijek u pravu i svoj odnos s kupcem gradimo na temelju međusobnog povjerenja, korektnom
obavještavanju i djelotvornom rješavanju problema.
– Kontinuirane motivacije i izobrazbe svih zaposlenika koji se moraju nositi sa zahtjevima tržišta u sadašnjem i budućem
vremenu. Svaki zaposlenik u okviru svojih ovlaštenja odgovoran je i za kvalitetu svojeg rada. Potičemo kontrolu procesne
faze koja prethodi nečijem radu, razvijanja samokontrole i kontrole prije predaje proizvoda/usluge slijedećoj fazi i u
konačnici kupcu.
– Da kvaliteta postane naš način njegovanja povjerenja i zadovoljstva kupca.
– Povećanja prihode ovladavanjem troškova, mjerenjem procesa i analizom podataka, poduzimati potrebne mjere u cilju
smanjenja rizika za organizaciju i stalnog poboljšavanja.
Politika kvalitete javni je dokument i prenesena je svim zaposlenima, te ostalim zainteresiranim stranama.